مجله خرید و فروش ملک در ترکیه

ارائه مطالبی در خصوص خرید و فروش ملک در ترکیه و خارج از کشور

مجله خرید و فروش ملک در ترکیه

ارائه مطالبی در خصوص خرید و فروش ملک در ترکیه و خارج از کشور

شهروندی ترکیه

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۸ ب.ظ

شهروندی ترکیه

شهروندی ترکیه توسط سرمایه‌گذاری در سرمایه‌گذاری در ترکیه با مقررات جدیدی که در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۷ اعلام شد , شهروندی را به خارجی‌ها اعطا می‌کند .
همچنین بکارگیری نیروی انتظامی به عنوان معیاری برای درخواست شهروندی ترکیه با مقررات جدید تعیین شده‌است . قوانین چندی در روزنامه رسمی منتشر شد . ترکیه قصد دارد تا به میزان سرمایه ثابت شهروندی واجد شرایط باشد و مبلغ سرمایه ثابت را از ۱۹۰ میلیون دلار کاهش دهد .طبق ماده ۲۰ مقررات ماده ۲ مقررات ماده ۲ که شرایط مقررات استثنایی شهروندی ترکیه را تنظیم می‌کند و آن را " امکان دستیابی به شهروندی ترک در مبنای استثنایی برای ملیت خارجی که به وسیله وزارت محیط‌زیست و شهرسازی جهت فروش به مدت سه سال تعیین می‌شوند ، فراهم می‌کند " .
در این حوزه ، به منظور بهره‌مند شدن از این ترتیب و تعیین مبلغی که در برنامه کاربردی برای مالکیت دارایی ثابت نشان‌داده شده‌است ، باید یک گزارش ارزش‌گذاری غیرمنقول که باید توسط هیات بازار سرمایه مطابق با استانداردهای ارزش‌گذاری شده توسط متخصص ارزیابی که دارای مجوز معتبر است ، تهیه شود .
براساس ارزش گزارش ارزش‌گذاری ثابت که ارزش بازار را نشان می‌دهد ، ارزش ثابت / immovables در دلار آمریکا براساس نرخ فروش موثر بانک مرکزی ترکیه در تاریخ of محاسبه شده‌است .
متمم مقررات مربوط به ۱۲.۰۱.۲۰۱۷ و تاریخ موثر این instruciton ، در صورتی که بیش از یک واحد ثابت توسط یک شخص به دست آید ، مجموع آن متناظر با قیمت بیان‌شده در ماده مربوطه یا بالاتر است، مقدار محاسبه‌شده مطابق با قیمت فروش موثر هر یک از تاریخ فروش به عنوان اساس تعیین خواهد شد .
براساس ماده ۲۰ قانون اجرایی قانون شهروندی ترکیه بیان شده‌است که در مدت ۳ سال قانون اجرایی قانون شهروندی ترکیه به مدت ۳ سال از تاریخ خرید فروخته نخواهد شد " و در بیستمین ماده مقررات مربوط به اجرای قانون شهروندی ترکیه ، تعهدی مبنی بر اینکه ظرف سه سال از تاریخ خرید فروخته نخواهد شد ، فروخته نخواهد شد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی