مجله خرید و فروش ملک در ترکیه

ارائه مطالبی در خصوص خرید و فروش ملک در ترکیه و خارج از کشور

مجله خرید و فروش ملک در ترکیه

ارائه مطالبی در خصوص خرید و فروش ملک در ترکیه و خارج از کشور

خرید خانه‌ در ترکیه برای خارجی‌ها

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۹ ق.ظ

خرید خانه‌ در ترکیه برای خارجی‌ها

یک برنامه اولیه باید به اداره ثبت زمینی داده شود . لازم است که یک شماره ترتیب برای کاربردهای اولیه انتخاب شود . برای این کار ، شما می‌توانید با ۱۸۱ تماس بگیرید یا برنامه‌ای در https: / /randevu.tkgm.gov.tr /. بسازید.
پس از درخواست اولیه ، تاریخی برای تراکنش‌های انتقال بین فروشنده و خریدار تعیین می‌شود .
مدارک ذیل باید در طول روز آماده شوند : سند مالکیت مال خارجی که دارایی و رونوشت پاسپورت ( ترجمه ترکی گذرنامه ) را خریداری می‌کند ) " سند اظهارنامه سرمایه " باید از سیاست بیمه زلزله اجباری شهرداری مربوطه برای ساختمان‌هایی مانند خانه , دفتر و غیره تهیه شود .
۱ عکس از فروشنده ، ۲ عکس از مترجم رسمی خریدار اگر خارجی خرید نمی‌تواند به زبان ترکی صحبت کند اگر معامله انتقال با قدرت وکیل آماده‌شده در خارج انجام شود ، نسخه اصلی یا تایید شده قدرت وکیل ( ترجمه ترکیه از قدرت وکیل مورد نیاز است ) .
نکات دیگری که باید در نظر گرفته شوند باید در نظر گرفته شوند که آیا محدودیتی در مورد دارایی ، رهن ، حبس و غیره وجود دارد یا خیر .
شما می‌توانید اطلاعات لازم را از اداره ثبت زمین دریافت کنید .
مجوز اقامت برای خرید ملک در ترکیه مورد نیاز نیست .
کار کردن با شرکت‌های مشاور حرفه‌ای متخصص در خرید ملک همیشه به نفع خریدار خواهد بود . به همین دلیل توصیه می‌کنیم که شما باید از شرکت‌های مشاور متخصص در خرید ملک کمک بگیرید . ما خدمات مشاوره خصوصی را در این زمینه ارایه می‌کنیم ، شما می‌توانید ما را در ۴۴۴ ۷ ارجاع دهیم .
۹۸/۰۴/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سرمایه گذار موفق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی