مجله خرید و فروش ملک در ترکیه

ارائه مطالبی در خصوص خرید و فروش ملک در ترکیه و خارج از کشور

مجله خرید و فروش ملک در ترکیه

ارائه مطالبی در خصوص خرید و فروش ملک در ترکیه و خارج از کشور

مزایای خرید ملک در ترکیه

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۰۵ ق.ظ

مزایای خرید ملک در ترکیه

۳- RESIDENCY & CITIZENSHIP یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای تضمین اقامت دائم در ترکیه از طریق مالکیت یک ملک است .
قوانین کنونی به هر کسی اجازه مالکیت یک ملک را می‌دهد . یعنی کسانی که نامشان را به عنوان سند ثبت کرده‌اند . ک . اقامت دائم در ترکیه ) برای اقامت دائم . این حق را نه تنها به فرد ( ها ) اعمال می‌کند که اسمش در عمل عنوان است , بلکه شامل خانواده و کودکان نیز می‌شود .
۴ - محیط multicultural بر خلاف بسیاری از استراحتگاه‌های اروپایی شناخته‌شده برای محیط خود ، اغلب به وسیله یک نوع عمده از homebuyers ، ترکیه نقطه تلاقی چند فرهنگ مختلف است . در بیشتر موارد ، نه گفتن همه مکان‌های محبوب توسط خریداران املاک بین‌المللی ، محیط زندگی متشکل از یک محله ساخته‌شده در بسیاری از فرهنگ‌های مختلف است که به طور هماهنگی با هم زندگی می‌کنند .
۵ - هزینه زندگی هنگامی که در حال لذت بردن از همه جنبه‌های زندگی است، از صبحانه در یک رستوران دنج نزدیک دریا ، برای مصرف در یک رستوران ۵ رستوران، از یک روز تا روز خرید برای سرگرمی منظم ، بدون گفتن این که ترکیه در زندگی راحت با یک بودجه زندگی می‌کند ، یک مزیت رقابتی ارائه می‌دهد .
۱۱ - تامین مالی راه‌حل‌های مالی برای ترکیه موسسات مالی قوی و پیدا کردن راه‌حل تامین مالی مناسب ، که به شما کمک می‌کند تا ملک ایده‌آل خود را خریداری کنید ، رسیدن به سریع و سریع به مرحله نهایی آسان است . بر خلاف بسیاری از کشورهای غربی ، که در آن توده‌ای از تشریفات درگیر است و یک زمان انتظار پر استرس لازم است ، همان روند تا چند روز طول می‌کشد و بسته به درآمد و اظهارنامه‌های مالی ، تقریبا ً همیشه تضمین شده‌است که به نفع شما نهایی شود .
۹۸/۰۴/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سرمایه گذار موفق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی