مجله خرید و فروش ملک در ترکیه

ارائه مطالبی در خصوص خرید و فروش ملک در ترکیه و خارج از کشور

مجله خرید و فروش ملک در ترکیه

ارائه مطالبی در خصوص خرید و فروش ملک در ترکیه و خارج از کشور

خرید ملک و زندگی در آلانیا

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۰۲ ق.ظ

خرید ملک و زندگی در آلانیا

 

خرید ملک و زندگی در آلانیا

 

برای هزاران نفر از افرادی که در آلانیا زندگی می کنند، زندگی دقیقا همان چیزی است که باید باشد. صلح آمیز، بی سر و صدا، کمترین نگرانی و با تابش آفتاب برای 300 روز از سال. آلانیا در ساحل دریای مدیترانه ترکیه یکی از مراکز خاورمیانه ای است که تعداد زیادی از خارجی ها را در این کشور به سر می برند و انتخاب این منطقه توسط خارجیان به دلیل مزایای بسیاری که فراهم می آورد، دور از انتظار هم نیست.

تلاش های اخیر شورای محلی برای گسترش آلانیا به یک نقطه جهانی باعث شده است تعداد گردشگران و خریداران خارجی املاک در این منطقه افزایش یابد. آلانیا به طور خاص به منطقه ی بزرگتر آنتالیا متعلق است، و به عنوان منطقه ای با قوانین خود پدیدار شده است.

هر چند این فعالیت ها در اینجا متوقف نشده است. پروژه های شورای محلی با هدف بهبود استانداردهای زندگی در لوله کشی و سایت های متعدد برجسته که در لیست پیش بینی یونسکو منتظر هستند و افتتاح فرودگاه قاضی پاشا، در چند سال پیش رسیدن و دسترسی به این منطقه را راحتتر و آسان تر نموده است.

اما چرا مهاجران از بسیاری از ملیت ها در این منطقه ملک خریداری می کنند و چرا برخی آن را به عنوان خانه دائمی خود انتخاب می کنند؟

برای مطالعه ادامه مقاله میتوانید یه وبسایت گروه سرمایه گذاری نورا مراجعه نمایید.

۹۸/۰۲/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سرمایه گذار موفق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی